Cum funcția de prefect a devenit în 2020, una politică, persoana care ocupă acel post, poate activa politic și, prin urmare, să se folosească de funcția publică pentru a-și face publicitate. Asta până cu 55 de zile înainte de data alegerilor (9 iunie). De aici probabil și strădania și graba actualului prefect de a ne prezenta “mărețe realizări”. Pe lângă intervențiile în activitatea instituțiilor aflate în coordonarea sa, domnul prefect rezolvă scandaluri casnice, organizează activitatea unor societăți comerciale și, mai nou, și-a descoperit o nouă pasiune: cititul. Și cum toți începem cu începutul, domnul prefect citește povești copiilor. Povești pentru cei mici, deoarece poveștile pentru cei mari le transmit alții în numele lui.
Dacă vă întrebați de unde această nouă pasiune, vă explică Inteligența artificială pe care am întrebat-o cum și de ce este benefică în campania electorală asocierea cu copiii.
După cum se poate citi, folosirea imaginii copiilor (suntem curioși dacă a existat acordul părinților în acest sens mai ales că fețele copiilor nu apar blurate în pozele originale) ajută foarte mult și poate fi atât sinceră cât și manipulativă. Nu știm care dintre variante o alegeți în cazul domnului prefect, însă faptul că această asociere de imagine a devenit mult mai vizibilă în ultima vreme, ne îndoim de sinceritatea demersului reprezentantului guvernului în teritoriu. În plus, dacă e să fim răutăcioși ne întrebăm unde este respectul prefectului pentru acești copii din moment ce intră încălțat (nu folosește nici măcar botoșei de unică folosință) cu pantofii de stradă acolo unde copiii stau pe jos, se joacă și își petrec mare parte a zilei . Vorbim totuși de un funcționar public responsabil cu sănătatea publică….